10.08.2018

Семінар практикум

з елементами тренінгу

«Професійно значущі якості       особистості педагога ДНЗ». 

МЕТА: УДОСКОНАЛЕННЯ ВЛАСНИХ ПРОФЕСІЙНОЗНАЧУЩИХ ЯКОСТЕЙ, ЇХ ВПЛИВ НА ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ НАВЧАЛЬНО - ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ЦІЛОМУ; СУВІДОМИТИ ЗНАЧЕННЯ ВЛАСНОГО ПРОФЕСІЙНОГО ІМІДЖУ.


02.08.2018

               КОНСУЛЬТАЦІЯ ДЛЯ ПЕДАГОГІВ

Ранкова гімнастика

               Однією із основних форм організації фізичного виховання дітей дошкільного віку є ранкова гімнастика, яку в дитячих садках проводять щоденно перед сніданком, а в цілодобових групах відразу після нічного сну. Для проведення ранкової гімнастики потрібно створити відповідні умови. Приміщення, в якому вона проводиться, має бути чистим, світлим, добре провітреним. Якщо в дитячому садку немає залу або маленької групової кімнати, гімнастичні вправи можна виконувати на майданчику не лише влітку, а й взимку. У цьому разі вихователь підбирає нескладні, доступні дітям рухи, які можна виконувати у полегшеному, але теплому одязі (тепла куртка, лижна шапочка, лижні брюки).З настанням теплих весняних днів і до осені ранкову гімнастику проводять на майданчику, захищеному від вітру. Для цього на майданчик заздалегідь виносять все необхідне: прапорці, гімнастичні палиці, скакалки, обручі тощо. Чергові (діти старших груп) під наглядом вихователя розкладають ці предмети на лавах, пірамідах тощо, щоб їх було зручно взяти для виконання вправ. Якщо на вулиці негода, а в дитячому садку немає критої тераси чи навісу, ранкову гімнастику проводять у приміщенні. Вправи ранкової гімнастики в приміщенні, а в теплу пору року на майданчику дошкільнята всіх вікових груп виконують у майці, трусиках, тапочках (типу чешок) або босоніж. Вихователь, готуючись до проведення ранкової гімнастики, вдягається так, щоб його костюм не заважав рухам. Найкращий одяг – спортивна форма (легка кофточка або футболка, спортивні штани, тапочки), тому що халат або плаття обтяжують рухи і не дають змоги правильно показати дітям деякі вправи (особливо сидячи та лежачи на підлозі).
Ранкову гімнастику в усіх вікових групах починають з ши­кування дітей в колону по одному. Під час шикування вихова­тель оглядає одяг і взуття дітей, а в молодших групах допомагає малюкам стати один за одним.

Спочатку виконується нетривала ходьба (30-50 с) у бадьорому темпі. Залежно від розмірів залу або майданчика діти обходять його один-два рази. Під час ходьби вихователь стежить за поставою своїх вихованців. Діти повинні триматися рівно, не напружуватися, не опускати голову, розпростовувати плечі й виконувати вільний мах руками. Ходьбу доцільно супроводжувати музикою або ударами в бубон.Для профілактики плоскостопості дітям пропонують ходьбу на носках (як «мишка», «лисичка» або «котик»), на внутрішньому та зовнішньому боці стопи (як «клишоногий ведмедик») тощо. Така ходьба триває 20-30 с, чергуючись із звичайною. Потім дітям пропонують біг у повільному або середньому темпі, після цього вони переходять на ходьбу.Якщо ранкова гімнастика проводиться з предметами, треба заздалегідь продумати спосіб їх роздавання. Під час ходьби, перед шикуванням, діти беруть предмет і проходять з ним одне коло, а потім перешиковуються. Важливе значення при цьому має спосіб тримання предмета в руці під час ходьби. Гімнастичну палицю, обруч, м’яч, складену вдвоє скакалку тримають у правій руці; прапорці, кубики, брязкальця – в обох руках, опущених донизу.Для організованого проведення ранкової гімнастики вихователь шикує дошкільнят молодших груп в коло. Щоб зручніше було виконувати вправи, групу треба розімкнути. За командою вихователя діти роблять два-три кроки назад – коло стає широким і ніхто нікому не заважає. Середню й старшу групи перешиковують з утворенням ла­нок. Щоб не витрачати зайвого часу на розімкнення у колонах і по рядах, використовують певні орієнтири. Діти, які утворюють свої ланки, йдуть у напрямі кеглів (кубиків або прапорців на підставці), поставлених на певній відстані один від одного в кінці залу (майданчика). На них орієнтуються ведучі, щоб дотримуватися потрібних інтервалів між колонами. В рядах діти розмикаються на ходу на відстань піднятих вперед рук. У підготовчій до школи і старшій (починаючи з другої поло­вини навчального року) групах дітей перешиковують через центр по три-чотири. Підгрупи дітей після команди вихователя — «Через центр направо (наліво) руш!» — одночасно повертаються (праворуч або ліворуч) і рухаються шеренгою, дотримуючись рівняння, до протилежного кінця залу (майданчика). У такому перешикуванні їм легше дотримуючись в русі потрібних інтервалів між колонами і по рядах. Вихователь повинен чітко й виразно пояснити та показати гімнастичні вправи, які пропонують дітям, знати, скільки разів, в якому темпі їх треба повторювати. Показуючи вправи, він вико­нує їх вільно, без напруження, правильно й красиво, тому що дошкільники точно копіюють дії дорослих і від того, як показа­но ту чи іншу вправу, залежить і опанування її дітьми. У стар­ших групах показ деяких вправ можна доручати дітям. Під час показу слід користуватися «дзеркальним» способом. Вихователь стоїть обличчям до дітей, напрямок його рухів виз­начає і напрямок рухів дітей. Наприклад, вихователь пропонує дітям підняти вгору праву руку, а сам піднімає ліву. Повторюючи вправу за вихователем, діти виконують її в заданому напрямку. Залежно від форми вправи її демонструють в анфас або в профіль (наприклад, нахили тулуба в сторони показують в анфас, а присідання з прямим тулубом – в профіль).У молодших групах у зв’язку з тим, що рухова пам’ять малюків недостатньо розвинена, вихователь після показу вправи виконує її з дітьми від початку й до кінця. Починаючи з середньої групи, після показу і пояснення він лише починає вправу з дітьми (два-три повторення), а потім дошкільнята виконують її самостійно. Якщо вправи знайомі дітям, показувати їх не варто. Досить перед початком виконання нагадати назву руху (нахили тулуба вперед, стрибки вгору на обох ногах та ін.) і вихідне положення.Особливу увагу під час виконання вправ слід звертати на дихання. Важливо, щоб діти дихали глибоко, поєднували дихання з рухами. Вдих відповідає рухам, які розширюють грудну клітку і випрямляють тулуб (піднімання рук вгору, в сторони і т.д.); видих – рухам, які звужують грудну клітку (нахили тулуба вперед, зведення рук і т.д.). Вихователь повинен стежити, щоб діти не затримували дихання й дихали через ніс, підказувати їм, коли доцільно виконувати вдих і коли видих.Після кожної вправи роблять невелику паузу (10-15 сек) для відпочинку та врегулювання дихання, під час якої вихователь пояснює наступну вправу.Закінчується ранкова гімнастика бігом у середньому або повільному темпі. Тривалість його залежить від віку дітей (див. табл. 11). Біг змінюється повільною ходьбою. Під час ходьби рекомендується давати вправи на дихання з рухами рук (на­приклад, підняти руки в сторони-вгору й повільно опустити вниз). Завдання такого характеру сприяють швидкому приведенню організму дітей у відносно спокійний стан після виконання гімнастичних вправ і бігу. Вправи комплексів ранкової гімнастики позитивно впливають на всі фізіологічні процеси організму (дихання, кровообіг, нервову систему тощо), сприяють формуванню правильної постави і профілактики плоскостопості. Музичний супровід вправ створює у дітей бадьорий, піднесений настрій. Особливо корисно для здоров’я дітей поєднувати ранкову гімнастику з повітряними ваннами та водними процедурами. Одяг дошкільнят не повинен ускладнювати рухи і дихання, а систематичне обтирання після гімнастики або душ з поступовим зниженням температури води, починаючи від +30-32° С до +20-22°С, буде загартовувати дитячий організм і мати велике гігієнічне значення.

                                                                                                                          підготовила: вих. Деревйова Т.О.


09.07.2018

 


Методичні рекомендації

з організації освітньої роботи в літній оздоровчий період

в дошкільних навчальних закладах

 

Діяльність дошкільних навчальних закладів у літній період спрямовується на організацію змістовного різноманітного буття з метою оздоровлення дітей; забезпечення активного відпочинку; закріплення, уточнення, розширення знань, набутих упродовж навчального року; збагачення досвіду застосування практичних умінь, навичок у процесі різних видів дитячої діяльності.

З метою організації успішного літнього відпочинку та оздоровлення дітей в умовах дошкільного навчального закладу проводиться відповідна підготовча робота, яка передбачає:

  • заслуховування питання про особливості організації та змісту освітньої, оздоровчої роботи у літній оздоровчий період на засіданні педагогічної ради ДНЗ (НВК «ДНЗ-ЗНЗ»);
  • інструктаж педагогічних, медичних працівників і технічного персоналу закладу з питань безпеки життєдіяльності дітей, пожежної безпеки, охорони праці;
  • консультації для вихователів та спеціалістів закладу з питань здійснення роботи в літній оздоровчий період;
  • інформування батьків про особливості перебігу літнього оздоровлення у ДНЗ;

Працівникам дошкільного закладу необхідно організувати цілоденне перебування дітей на свіжому повітрі, відповідну віку тривалість денного сну та різних видів відпочинку. Адже повітря, сонце, вода, підвищення рухової активності дітей, збагачення харчування фруктами, овочами, ягодами – чинники, що забезпечують позитивний вплив на стан здоров’я дошкільників.

Виключенням для довготривалого перебування малюків на свіжому повітрі можуть стати несприятливі умови: сильний вітер, температура повітря більше 35 градусів у затінку, злива, гроза.

Основна мета роботи вихователів в літні місяці полягає у забезпеченні оздоровлення, збереження життя дітей та організації активної, змістовної, різноманітної дитячої діяльності.

Дорослому необхідно забезпечити чергування спокійної та рухливої діяльності, правильний розподіл фізичного навантаження   протягом дня.

Під час ранкового прийому доцільно залучати дітей до різноманітних видів діяльності, які дозволяють підвищити працездатність дитячого організму: бесіди з дітьми, індивідуальна робота, спостереження за об’єктами і явищами довкілля, дидактичні, рухливі, конструкторсько-будівельні ігри, трудові доручення і чергування, різноманітна самостійна діяльність з прищепленням навичок самообслуговування.

У ранкові години після сніданку з дітьми проводиться організована навчальна діяльність у формі занять різного спрямування: фізичного, пізнавального, мовленнєвого, художньо-естетичного. Використовуються тематичні, комплексні, інтегровані заняття, спрямовані на закріплення і використання дітьми набутих знань  і вмінь.

Упродовж дня з дітьми різних вікових груп організовують ігри (увагу слід звернути на рухливі, спортивні, народні ігри, ігри з піском та водою, конструкторсько-будівельні ігри); різновиди театралізованої діяльності; різновиди праці; форми навчально - виховної діяльності з активізації пізнавальної активності дітей; самостійна діяльність дітей; індивідуальна робота; читання, розповідання; музичні та фізичні розваги.

Для організації плідної життєдіяльності дітей необхідно продумати умови для виникнення самодіяльності та розвитку сюжетно-рольових, творчих ігор,  прийоми, мотивацію навчання та трудової діяльності.

Оздоровчий вплив перебування на свіжому повітрі залежить від правильно організованої рухової активності дошкільників, яка в організованих формах  діяльності повинна складати не менш ніж 50 % всього об’єму добової рухової активності.


15.06.2018

 

Інтервізія. Семінар-практикум для вихователів

   Для підвищення ефективності роботи з педагогічними кадрами ми використовуємо сучасні інтерактивні технології, що дають змогу забезпечити активність усіх учасників заходу та задіяти внутрішній потенціал кожного педагогічного працівника. Сьогодні ми провели інтервізію. Інтервізія (дослівно — це «погляд усередину, проникнення в суті»). Інтервізію можна присвятити як конкретній темі, наприклад, використанню нетрадиційних технік малювання, так і рганізації освітнього процесу в дошкільному закладі.

 

 

Відповідно до змісту Базового компонента дошкільної освіти мовлення є засобом і способом реалізації всіх сфер життєдіяльності дитини дошкільного віку в основних лініях розвитку. Отже, тема сьогоднішньої інтервізії — «Розвиток мовлення дошкільників».

 

    Сьогодні ми ділилися досвідом, дивувалися, сміялися, працювали, висловлювали свої думки. Дякуємо, колеги, за вашу активну участь у семінарі!


24.05.2018

Семінар-практикум

"Спортивні ігри і вправи - ефективний засіб фізичного виховання дошкільників"

Навколишній світ досконалий та гар­монійний. Так само досконало та гармонійно створена людина. Серед чудових творінь При­роди є одне виняткове — тіло людини, наше тіло. Природа заклала в нього величезні можливості. Частина з них виявляється відразу після наро­дження. Частина виявлятиметься в міру дорос­лішання і турботи дорослих. Але є і такі мож­ливості, про які ми мало знаємо або навіть не здогадуємося.

 

Тіло — це довершений інструмент, яким ми послуговуємося протягом усього життя. Тому так важливо дбати про нього з раннього дитинства. При цьому варто пам'ятати: саме фізична культу­ра дає змогу забезпечити гармонійний розвиток і фізичну красу нашого тіла.

Заняття фізичною культурою не лише позитивно впливають на фізичне здоров'я дітей, а й сприяють вихованню в них цінних вольових якостей — завзятості, наполегливості, винахід­ливості, мужності. П'єр де Кубертен (Pierre de Coubertin), французький громадський діяч, ініці­атор відродження давньогрецьких олімпійських змагань, вважав, що ідея олімпійського руху по­верне людству «дух свободи, мирного змагання і фізичного вдосконалення...».

 


17.05.2018

"Виховання через природу"

        В.О. Сухомлинський надзвичайно любив природу, тому в численних своїх працях пропагував вивчення природи як величезного значення виховний фактор. Природа сама собою не виховує. Марно було б, залишивши людину наодинці з природою, чекати, що вона під її впливом стане розумною, морально прекрасною, доброю і непримиренною до зла. Виховує тільки активне взаємодіяння людини з природою.

Багаторічний досвід навчально-виховної роботи переконує, що природа це не тільки об’єкт пізнання, не тільки сфера активної діяльності наших вихованців, а й частинка їх буття, взаємовідносин, всього ладу їх життя. Природа – величезної ваги виховний фактор, що накладає свій відбиток на весь характер педагогічного процесу. Природа як світ, в якому дитина народжується, пізнає навколишню дійсність і саму себе, полегшує виховну роботу і водночас ускладнює її, бо робить її багатшою, багатограннішою.

Постійне спілкування з природою і взаємодія з нею стає істотною стороною виховного процесу. Природа впливає на всебічний розвиток дітей.

Єдність розумового виховання, з одного боку, і виховання фізичного, трудового, морального, естетичного, емоційного – з другого, що створюється завдяки постійному спілкуванню дитини з природою, яке з віком дедалі розширюється, відкриває винятково сприятливі можливості для впливу вихованця, у вузькому розумінні цього поняття, на навчання, набування знань.

 

Те, що людина любить природу, само по собі теж не є показником вихованості. Роль природи в моральному вихованні не можна перебільшувати, ідеалізувати, розглядати поза зв’язком з духовним світом людини. Виховна роль природи залежить від того, в ім’я чого живе людина, в чому вона вбачає добро і зло, до чого вона прагне, які її ідеали. Роль природи як вихователя в кінцевому підсумку визначається взаємодіянням людини з природою.

   Завдяки спадщині цього видатного педагога . сьогодні вихователями нашого садочка організовані педагогічні читання на тему : "Реалізація гаманістичних ідей  В.Сухомлинського виховання через природу". Скориставшись прекрасною погодою  вирішили провести читання на свіжому повітрі., так би мовити "поближче до природи".

 


10.05.2018

" Говоримо - вирішуємо "  

   Спілкування — невід’ємна і загальна умова формування особистості. У спілкуванні відбувається процес соціалізації людини, її становлення. Уся система ставлення людини до інших реалізується у спілкуванні. Потреба у спілкуванні є однією з первинних потреб людини. Спілкування — багатоплановий процес становлення і розви­ тку контактів між людьми, який передбачає обмін інформа­ цією, певну тактику і стратегію взаємодії, сприймання і розу­ міння суб’єктами спілкування одне одного. Протягом життя кожна людина весь час контактує, спілкується з різними людьми. Потреба людини у спілкуванні зумовлена необхідністю взаємодіяти в процесі навчання, спільної діяльності, розв’язанні повсякденних питань. 

  Саме за для вирішення питання повноціного розвитку комунікативно-мовленнєвого розвитку  педагогами нашого закладу організовано семінар в формі круглого столу "Шляхи оптимізації комунікативно - моленнєвого розвитку дошкільника". Під час цього заходу вихователі малм змогу  поновити теоретичні знання   та висловити власну думку стосовно розглянутих питань.


 26.04.2018

Обмін досвідом 

"Формування і становлення образу "Я" - важливий аспект зміцнення психологічного здоров'я дитини" - так звучить тема семінару практикуму , який підготували та провели педагоги нашого закладу.

 Метою цього заходу були наступні аспекти:

  • підвищити психологічну обізнаність педагогів;
  • розширити їхні уявлення щодо забезпечення  психічного  здоров'язбережувальних завдань;
  • навчити ефективному спілкуванню з дітьми;
  • ровивати прагнення до психологіного та емоційного благополуччя.

05.04.2018

Розвиток сенсорних еталонів дошкільників

  Однією з основних проблем сьогодення є створення умов своєчасного повноціного фізичного , психічного й духовного розвитку кожної дитини, формування її життєвих компетентностей. 

  У зв'язку із цим одне з головних завдань педагога в тому, щоб створити умови для самостійного розвитку дитини, прояву її осоистісного потенціалу.

 Сенсорний розвиток дитини - це розвиток її відчутів і сприймань, формування уявлень про зовнішні властивості предметів: їх форму , колір,розмір, положення у просторі тощо. Він становить фундамент її розмиумового розвитку.

  Саме цьому педагогами  нашого закладу організований круглий стіл на тему : "Розвиток сенсорних етелонів дошкільників". Сьогодні вихователі мали змогу закріпити та поповнити знання з даної теми.


29.03.2018

Педагогічна хвиля

  Час дошкільного дитинства є сприятливим періодом для формування і розвитку основоположних навичок і вмінь. Провідною діяльністю дитини-дошкільника є ігрова. Розвиток основних психічних процесів - пам'яті, уваги, мислення, уяви - також відбувається активно в період дошкільного віку. При переході з дитячого саду в шкільне установа в організмі і психології дитини відбувається перебудова. Перехід від гри до навчальної діяльності пов'язаний з виникненням деяких труднощів у сприйнятті дитиною самого процесу навчання. Наступність у роботі дитячого садка і школи передбачає створення особливого, цілісного освітнього середовища між цими ланками безперервної освіти в єдиній системі. Головна мета, переслідувана навчальними закладами при організації такого єдиного освітнього середовища, - це обгрунтована вироблення єдиного підходу до навчання і виховання.

  Сьогодні вихованці старших груп мали змогу запевнити гостей зі школи . що  вже готові  отримувати начання у школі.

 


23.03.2018

Круглий стіл 

  Народження обдарованої дитини  визначається спадковістю, а її розвиток - навчанням і вихованням.

 Завдання педагога - створювати умови, за яких схильність дітей  до нового, нестандартного, їхнє бажання самостійно вирішувати поставлені завдання можуть набути розвитку, а завдання батьків продовжувати роботу педагога вдома.

  Саме ці питання розглядались сьогодні під час круглого столу на тему: "Робота з батьками обдарованих дітей в умовах дошкільного начального закладу". Вихователі та батьки мали змогу поділитись свєю думкою стосовно даної теми.

 


15.03.2018

Семінар-практикум на тему

"Робота з обдарованими дітьми"

 Вчені схиляються до думки, що здібності і характер людини не дані від народження, а формуються у відповідний період життя. все залежить від стимуляції розвитку мозку у вирішальні роки життя дитини. Головне - розвинути в дитини її необмежені потенційні здібності, щоб у її житті стало більше радості.

  В розвитку дитини освіта і середовище відіграють більшу роль, ніж спадковість. Питання в тому, яке середовище і освіта найкращі. Саме завдяки навколишньому середовищу, діти, такі схожі при народженні, виростають з різними здібностями і характерами.

  Часто від того, наскільки швидко дорослий помітить і відреагує на інтнреси дитини, залежить чи збережеться він , чи ні. розвинеться чи швидко згасне.

  Саме  за цими питаннями пройшов , в нашому закладі семінар_практикум "Робота з обдарованими дітьми".


01.03.2018

Ділова гра з педагогами

"Хочеш бути здоровим - будь ним!"

  Фізичний розвиток головний чинник формування здорової та активної дитини. Саме тому педагогами нашого садочку була проведена ділова гра з данної теми.

  Під час гри педагоги поглибили знання про основні засоби та умови фізичного виховання дітей у ДНЗ , які в поєднанні з гуманізацією навчально-виховного процесу, створенням належного  розвивального (предметно-ігрового й соціального) середовища сприятимуть підготовці дитини до змін швидкоплиного світу, її адаптації до мінливих умов життя..


22.02.2018

Педагогічна рада №3

Тема: Формування музичної компетентності дітей дошкільного віку, як складової соціально-морального розвитку.

 

Під час педагогічної ради були наведені підсумки за тематичним вивченням з музичного виховання.

 

Також приділили увагу педагогам що атестуються. Саме вони поділились власними напрацюваннями за міжатестаційний період.


09.02.2018

Семінар-практикум : "Виховуємо музикою"

“Без музики важко переконати людину, яка вступає в світ, у тому, що людина прекрасна, а це переконання, по суті, є основою емоційної, естетичної, моральної культури”

В.Сухомлинський

 Сьогодні в нашому закладі був проведений семінар-практикум "Виховуємо музикою". Виховання творчої та всебічнорозвиненої особистості є пріорітетним завданням наших педагогів. 

  Під час практичної частини вихователі мали змогу  спостерігати співпрацію музичного керівника та вихователя під час традиційного заняття з музики. Кожен педагог відкрив щось цікаве та особливе для себе. 

  Під час теоретичної частини музичний керівник познайомив вихователів із технікою Кірюшина В.В.

  Музичне заняття - початок мистецької освіти та формування загальнокультурної компетентності.


04.01.2018

Круглий стіл

    В нашому закладі відбувся круглий стіл на тему: "Формування соціальної компетенції дитини дошкільного віку"

  Виховання громадянина завжди було в епіцентрі педагогічної науки і практики. Останім часом воно набуває нового звучання у звя'зку із пріоритетністю проблеми виховання незалежної особистості, здатної до самореалізації в змінному соціумі.

  Соціалізація дитини, тобто її входження у світ людей починається від самого народження.

Формування соціальної компетентності дошкільника розпочинається в родині та продовжується в дошкільному закладі. Тому соціальний розвиток дитини залежить від спільних зусиль батьків та педагогів.

 


21.12.2017

Педагогічна рада №2

      Відповідно до річного плану ДНЗ №13 "Гвоздичка" відбулась педагогічна рада №2.

Тема:  забезпечення формування основ економічної грамотності як невід’ємної складової соціалізації  сучасної дитини.

  Під час педагогічної ради були наведні підсумки за тематичним вивченям з економічного виховання. Педагоги закладу  отримали конструктивні рекомендації , щодо економічного виховання в умовах ДНЗ.

   На прикінці педагогічної ради вихователем середньої групи Деревйова Т.О. були презентовані досвіди робіт сімей вихованців з економічного виховання.


14.12.2017

Майстер - клас для педагогів ДНЗ по художньо- естетичному розвитку з використанням нетрадиційних технік малювання.

  Сьогодні педагоги нашого закладу мали змогу повпралятись в нетрадиційних техніках малювання. 

    Досвічені вихователі провели майстер - клас з таких технік: ниткографія, малювання воском, малювання по вологому, малювання солью. Під час цього заходу були надані практичні рекомендаціх та дієві інструкції. 

     Вихователі нашого садочку поповнили свою скарбничку знань щодо художньо- естетичного розитку дошкільників.

 

    


07.12.2017

Семінар-практикум  "Розвиваючі ігри  нового покоління в інтелектуальному розвитку дошкільника"

  Сьгодні педагогами нашого закладу були презентовані розвиваючи ігри та нові іноваційні техніки та методики.

  Досвічені вихователі презентували: навчально-розвивальну технологію  І. Стеценко "Логіки світу", розвиваючи ігри В.Воскобовича та гру "Судоку-цири". Завчасно підготовлені ігри та роздатковий метеріал дали змогу педагогам практично ознайомитись із кожною грою та технікою.

   Кожен педагог поповнив свої знання та отримав практичні рекомендації для використання гри на практиці.